Bränt mig lite..

Blev en sväng på marknaden för Manuela och mig. Inte mycket att ha, mest knökat med folk som har barnvagnar med sig :P Sen är det ju indiangrejer, sockervadd, heliumballonger och billiga kläder. Samma sak varje år. Men men, är det marknad så är det. Skulle kännas skumt om det var andra grejer också :P Köpte ingenting, gick bara runt och kollade på folk en liten stund ;P Sen promenera vi bortåt och sa hejdå utanför mammas och pappas hus :) Jag har legat ute i solstolen från tolv till nu i stort sett. Har t.om bränt mig på bröstet och lite på armarna. Fräknarna har kikat fram lite också :P Skulle nog ha smörjt mig litegrann för det har börjat klia nu. Så jag tog en paus och gick in en sväng :) Mamma är i Falun idag på danstävling och pappa är ute med Minja. När han kommer hem blir det mat. Men ingen av oss verkar orka laga till nånting så det får bli pizza :P Eller jag tar en sallad, inte sugen på pizza nu känner jag..

Ikväll blir det utgång också :) Ska hem till Emelie på förfest och sen blir det väl Hc som vanligt tänker ja ;P Hehe.. Har egentligen inte råd att partaja varje helg.. Men är man festsugen så är man :P Har ju Vip-kort på Hc så jag behöver inte betala dom 100:- eller vad det kosta att gå in idag.. Skönt det ;P

Nu ska jag trampa en stund på crosstrainern och vänta på att pappa kommer hem så vi kan beställa hem mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0