Brunbrända armar

Kilade iväg på möte halv tolv och det tog mindre än 5 minuter, skönt ;) Sen städade jag danslokalen och efter det tog jag mig en promenad hem till mamma och pappa. Mamma slutade när jag gick men jag ville inte åka med i bilen utan ville gå istället :) Och det gjorde jag rätt i. Gud så underbart! När jag kom dit hämtade jag ut solstolen och madrassen och satte mig i solen direkt. Sen blev det käk och efter det gjorde jag danssteg till kvällens lektioner! Ska jobba 18-21.00 så jag ska snart gå bort. Ska ta mig en apelsin och byta om först :)

Solen är varm asså.. Jag har bränt mig lite på bröstet och armarna. Lovely :) När jag kommer hem sen ska jag berätta vad ja ska göra i helgen. Kommer bli kanon ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0