Hejsan Hoppsan :)

Redan uppe och det är skönt :) Gillar att gå upp tidigt.. Börjar jag bli gammal? ;P Började kolla på Medium igår men i pausen kika ja lite på dom andra kanalerna och då såg jag att de var Inför Eurovision song contest.. Så nu har jag sett 9 bidrag från andra länder.. är fyra program och detta var det första :) Antar att det var repris för dom visar det väl inte så sent varje gång? Nåja, när jag hade stängt av tvn och lagt mig så ringde Henrik.. Låg och pratade med han en timme så somnade inte förens halv tre eller nått :O Jag undrar  ja om han kom upp till skolan imorse? :P Jag kom iallafall upp och ska snart äta frukost :) Smörgås, jordgubbar och ananas :)

God Morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0