Hoppas, hoppas!

Nu ligger jag nyduschad i sängen och kikar runt här litegrann.. Funderar på om min granne tycker jag sjunger fint i duschen? Jag sjunger alltid och tar några höga toner emellanåt. Stackarn, kan inte vara vackert att lyssna på, haha.. Ska nog snart försöka sova så jag kommer upp i tid imorgon :) Upp och städa och göra det fint innan HSB Ann-Marie kommer och tittar på köket ;D Vill ju inte att det ska ligga kläder överallt när hon kommer in ;)

Säger god natt nu så får ni hålla tummarna att tapeten är tillräckligt sleten så jag får göra om ;) Jag hoppas det!

Dröm sött


Jag och gosestompa förfestar för ett tag sen :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha de va sött de stompie :D

2009-04-21 @ 10:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0