If I could turn back time

Sitter fortfarande och tänker på igår :D Kollar på korten och vill bara spola tillbaka tiden. Få göra om allt igen :) Får hoppas att det inte dröjer länge innan jag åker hit igen och gör Karlstad osäkert ;P Detta var inte sista gången vill jag lova ;)

Ligger fortfarande och gör ingenting! Lina ska snart inta liknande position framför tvn hon också. Kolla på Greys och dega lika mycket som mig :P Jag ska börja göra mig iordning lite tänkte jag.. Känner mig inte allt för snygg nu med gårdagens smink måste jag säga :P Jag åker hem klockan 16.00 idag :) När jag kommer hem är Henrik hemma hos mig ♥ Han vill åka till Åmål klockan tre så är han där kvart i fyra typ.. Då får mamma åka ner och låsa upp :) Tur att hon har extranyckel ;P hehe.. Ska bli så lovely att få pussa på honom! Fick ett så gulligt sms i natt. Sånt får magen att pirra :)

Nee va fan.. Röra på sig lite kanske? Upp och kleta på sminket ;)


Mysigt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0