My sis <3

Träningen gick bra :) kläderna satt som dom skulle (nästan alla) och det var roligt ;) Danserna sitter och nu längtar jag riktigt mycket till dansuppvisningen som är 2-3 maj på Medis i Säffle :) Sen blev det tjöt med Manne, Alex och Fia efteråt. Gick hem och skärde upp en ananas och åt några skivor och drack massa, massa vatten. Var så törstig (glömde vattenflaska till träningen, inte bra) Så nu är jag mätt och belåten och ska snart ta mig en dusch :) Kollar nämligen på Misstänkt, så får vänta tills det är slut ;P

Pratade även med min wonderbara syster en stund. Den 9 maj ska vi åka till ett ställe utanför Örebro för att stå och va snygga framför en lastbil ;) Locka folk :D haha.. Sen så har hon även dansuppvisning på torget i  Karlstad på lördag som jag ska åka och kika på :) Blir nog fest hos henne och Erik på kvällen. Så då stannar jag kvar och partajar :) Så nu längtar jag till detta!! Få umgås med henne är det bästa jag vet :)

PUSS på henne!





Kommentarer
Postat av: Lina

Fan va jag älskar dej! Underbara du <3 =))) PussSS

2009-04-21 @ 12:48:31
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0