Tjoho!

Gick bort och gjorde danslokalen fin och sen tog jag en välbehövilg långpromenad. Gick hem till mamma och pappa så nu är jag här :) Precis fått i mig lite mat och provat danskläderna jag ska ha med mig ikväll på träningen. Ska snart till stan med mamma. Hon skulle handla lite mat så då följer jag med och är sällskap :) Vid fyra ungefär får jag gå bort till danslokalen för att besöka Maria som syr ett plagg vi ska ha på en dans :) Är färdigt så ska bara dit och prova en gång till för att se om det måste göras några ändringar :) Sen tänkte jag även stanna kvar och kolla på gruppen som dansar då (Minicompaniet). Det är ju min och Sofias grupp som vi har varannan vecka. Idag är det hennes tur, men jag är så nyfiken på hur kläderna ser ut på min dans så jag måste bara kika :) Samma med Danscompaniet som är 17.30-19.00. Nyfiken på hur det ser ut på min dans där också :) Så det ska bli skojsigt ;) Har ju ändå inget annat för mig idag så jag kan lika gärna stanna kvar och kika lite :)

Juste, imorgon har jag en date med Ann-Marie från HSB lägenheter ;) Hon kommer till mig vid 12-tiden ungefär när hon har slutat för att kolla på mina tapeter i köket. Hon ansåg att dom inte alltid gör om bara för att man inte tycker den är fin. Utan man måste ha nån anledning för att få göra om. Jag har en vattenskada eller nånting i ena hörnet och små hål från en hylla eller något liknande som satt där innan jag flyttade in. Så hoppas dom felen räcker för att jag ska få göra om ;)

Nu blir det stan, Tjipp !!


Jag på dansuppvisning -06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0