YEES!

Jag fick, jag fick, jag fick :D Det var inga problem alls att göra om i köket sa hon! Men istället för tapet så sätter dom upp väv och målar. Men det är vilket som för mig så det gör ingenting :) Ska upp till hennes kontor nästa vecka för att kolla på lite färgprover. Hon frågade vad jag ville ha och ja sa att ja ville ha nån neutral färg som jag inte tröttnar på. Det tyckte hon lät som en bra idé ;) Så det blir antagligen beige eller typ cappuccino färg. Lite mer åt det ljusbruna hållet :) Sen fick jag även måla om skåpluckorna om jag ville, men det fick jag göra själv så hjälper dom mig med väggarna :) Funderar på om jag vill ha mörkare luckor? Har vita nu och det ser så tråkigt ut. Men jag väntar och ser hur det ser ut med väggarna först innan jag målar om nått ;P Så nu är jag jätteglad :D Ska bli så skönt med lite förändring!

Är hemma hos mamma och pappa nu. Tog med Minja på en långpromenad förut i rask takt ;P Minja är helt slut nu :D Trampa på crosstrainern också så nu har jag fått min lilla träning idag :) Precis käkat lite mat och nu ska jag inte göra något speciellt alls innan Joline kommer!

Förresten.. Tony ringde mig förut och frågade om jag var fotosugen :) Visst är jag det alltid så ikväll vid 8-tiden ska jag ta kort :) Är till en annons för dansskolans uppvisning :) Så när jag lekt klart med Jollan ska jag hem och göra mig iordning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0