-20 !!

Fruktansvärt kallt! Har gått och spändt mig hela dagen för det är så kallt inne i affären! Har ont i nacken, ryggen, svanken, knäna, fötterna och händerna! Det är ju inte bra :P -20 utomhus och 16+ inne i affären.. Är ju ingenting..  Hjärnan har inte hängt med och fingrarna knäpper en extra gång på kassapparaten för man darrar så.. Haha! På måndag ska jag ha ännu mer lager på lager med kläder! Blir ju sånt drag när dörrarna öppnas i ett.

Annars så har dagen varit bra :) Ganska mycket och göra, glada folk som man hälsar Gott nytt år till osv :) Söta gubbar som kommer in och ska ha skjorta och slips för dom ska vara fina imorron! Dom är det roligast att hjälpa för dom är så söta och blyga på något sätt för att dom inte har sån stor koll :D Då är det roligt när man kan hjälpa till och dom blir nöjda :)

 Är hemma hos mamma och pappa nu! Precis ätit en skål gröt med äpple och kanel! Det satt där det skulle :D Henrik kommer hem till mig om en timme ungefär om han inte missar bussen ^^ Så nu ska jag hem till mig och städa klart det sista som jag inte hann förut på lunchen :) Var meningen att vi skulle på bio idag (Avatar) men vi strunat i det.. Henrik var trött och jag känner mig väldigt sliten också! Vill inte somna när man väl är på bio ;P Sen så hade det inte gått att stå i kö när det är så himla kallt ute. Så det skippar vi! Myser hemma istället med massa tända ljus och kramar :) Filmen visas enda till 14/1 så vi har gott om tid på oss :)

HISS:


DISS (för ikväll) :


Kommentarer
Postat av: Emma

2010-01-06 @ 02:14:21
URL: http://e
Postat av: Emma

avatar är ju as bra :)

2010-01-06 @ 02:16:29
URL: http://emmakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0