Juldagen!

God fortsättning på er allihopa :) Gårdagen var mycket mysig! Massa julmat, Kalle Anka, julklappsutdelning hos min bror m. familj, julklappsutdelning hemma hos mamma och pappa och avslutade med att spela spel :) Jag fick b.la en dammsugare, marilyn monroe-tavla, biljetter till Disney on ice som jag, mamma, Lina och söta Bella ska på i februari, Gynnings parfym, smink, en spargris till alla mina enkronor mm. mm.. Orkar inte skriva upp allt :) Men det var perfekt alltihopa :) 

Idag sov jag läänge, gick upp halv tolv ungefär! Skönt att sova ut för en gångs skull :) Idag ska vi hem till Matilda och förfesta och sen dra till ett fullpackat HC.. Slutsålt har jag hört det ryktas om! Bara att gå dit och trängas ;P Kommer bli en toppenkväll tror jag :)

 
Lockar håret och den smala tomten ;P

 
Smiiile ;D

 
Joline bland alla sin julklappar och Bella som fick en Hello Kitty-dator ;P

 
Dator var det enda hon hade önskat sig så det var uppskattat ;P Men hon blev även mycket nöjd över sin poliströja, handklovar, pistol, walkie talkie mm. som hon fick av mig! Kan vi leka polis igen :D


Spelar yatzy! Skrållan skulle självklart också vara med :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0