Trött nu..

Dansuppvisningarna igår gick kanon och det var kul =) När klockan var nio var allt slut åkte jag, Manuela och Matilda hem till Emelie och Andreas för lite förfest :) Det var bara vi och det va skönt :P Dom har flyttat och det var hur mysigt som helst! Blir så avis, ja vill också flytta! Nåja.. Vi drog självklart till HC och där dansade vi och hade skoj :) Blev ceylan och sen natti vid 3 ungefär ^^

Blev en sovmorron idag till ett ungefär.. Fast vid halv 8 var jag uppe och duschade ^^ Men gick och la mig igen.. det var skönt :) Kl 3 var det tredje och sista dansuppvisningen! Den gick bäst och var roligast tror jag :) Bara för att vi hade med båda MTV/Street danserna ;D haha..

Nu är jag fruktansvärt trött och har krypit ner under täcket.. Pratat med Henrik på msn och han kommer snart in igen! Myskväll :) Ska upp 4.15 i natt !!! Vid sextiden åker jag, Johanna och Frida till Ed för att åka med en buss till Grebbestad.. Ska ju vara där hela veckan på en handelsutbildning! Just nu känner jag verkligen inte för det så jag hoppas att det är givande..

Haft en väldigt bra helg iaf :) Nu längtar jag tills på fredag! Då kommer äntligen min älskling hem till mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0