Baby

Henrik ringde mig förut och dom har det så bra så :) Jag blir lite avis faktiskt när jag vet att dom är där. Jag är ingen skidåkare (Manuela kan intyga) men själva grejen. Åka iväg ett gäng och bo i en stuga allihopa och festa hela veckan :D Han va väldigt trött nu, men det förstår jag när man festar på en måndag och lägger sig sent och upp tidigt dagen efter förr att åka i backen hela dagen. Men det hör väl till ;) hihi..

Jag kan ju säga såhär att jag och Manuela la ner med skidorna i ganska tidig ålder. Var med skolan till Högheden när vi gick i femman och sen dess har vi inte stått på ett par skidor. Var inga problem att åka men det var liften som va värre, hahaha.. Har många sjuka minnen där ifrån som vi kan sitta och grina av skratt åt än idag. Fina minnen det där, men vi kommer nog inte ta en skidresa tillsammans igen iallafall hahah..



Kommentarer
Postat av: MAnuela

hahahha ja herregud vilka minnen! å när jag tappade ena skidan mitt i backen å du vet vem stannade framför mig å fråga om det gick bra. då skämdes jag allt hahah

2009-02-23 @ 20:40:35
URL: http://manuelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0