Bokat

Nu har jag ringt och bokat tid för att sola :) Klockan sex fick det bli. Då hinner jag kolla klart på That 70´s show och ta en liten omväg när jag går till badhuset så får jag en promenad också :)

♥ ♥ ♥

Precis ätit också :) Blev soppa, ostsmörgås och mjölk idag :) Det va gott! Hittade ingen konservöppnare först och försökte med en kniv. Men det gick inte för jag stod inte ut med det gnisslande ljudet. Usch va jag rös! Men sen kollade jag lite mer och jag hittade en kapsylöppnare och i andra änden var det en konservöppnare =) Eller något liknande iallafall. Det var lite svårt att få upp burken men till slut så ;) Så jag blev mätt i magen :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0