Ny vecka

- Då var det måndag igen då. Veckorna går så fort, det är snart helg igen :)

Sov hur gott som helst i natt, vaknade t.om fem i sex och trodde klockan va mycket mer men det va så skönt att somna om igen =) Va nästan pigg när jag vanade då men somnade allt om och sov till tio :) jag ska aldrig mer lägga mig  sent för idag känner jag mig verkligen utvilad =)

Sitter i telefon nu och försöker komma fram men det tutar bara upptaget.. BAH! Det är så jobbigt och tråkigt att vänta :P men det är bara att fortsätta ringa så kommer man allt fram till slut :) Sen ska jag städa lägenheten och så blir det en dusch.. Senare ska jag städa danslokalen och i eftermiddag blir det jobb fyra-sju :) 


Men nu blir det frukost och fortsätta ringa P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0