Inflyttningsfest!

Ja gårdagen var händelserik ;P Klockan ett-tre var det lite möte eller vad man ska säga för mig, Manuela, Alex, Elin och Sofia i lokalen! Vi prata lite och gjorde nya steg man kan lära ut på diagonalen till våra grupper :) När vi klara kila jag och Manuela bort till Ica för att köpa mat och sen gick vi hem till mig :) Vi käka och sen plocka vi iordning lite hemma hos mig och sen börja vi göra oss fina :) Vid sex ungefär kom Emelie och hon hade med sig en jättefin blomma som jag fick av henne, Manuela och Johanna i inflyttningspresent :) Gulligt! En timme senare, vid sju, kom resten av tjejerna :) Johanna, Matilda, Elin, Helen, Angelica och så va Lina där en sväng också innan hon skulle iväg på klassfest :) Av Matilda fick jag också en liten present :) Vitt och rött vin i små festisförpackningar :D Jättesöta :) Det blev mycket skratt, sång och dans hemma hos mig och vi hade det himla roligt :D Stackars mina grannar som fick sitta och lyssna på oss haha.. Men men, så är det när vi är i farten ;) Vi kom iväg ganska sent till Hc.. efter tolv nångång! Det va helt okej med folk där men inte sådär jättemycket.. Men helt okej alltså för en vanlig lördag :) Musiken sög dock! Fyfan va dåligt, gick inte och dansa till nått nästan.. Så det va tråkigt! Men eftersom vi kom dit ganska sent så va vi inte där så länge :P Angelica va chaffis så hon körde hem mig och vi dunka musik den "långa" biten hem till mig :D När jag kom hem testa jag om O.c skivan funkade, och det gjorde den ju såklart så jag kollade på två avsnitt så jag kom i säng sent :P

Idag vaknade jag upp med fläskläpp, träningsvärk och en svullen fot! Måste ha blivit trampad av en klack på foten så idag har jag ett mysigt blåmärke där.. Vet inte vad som händer när jag är ute jämt? haha

Åkte iallafall upp till mamma och pappa vid två och käka jättegod mat :) Ikväll kommer nog Henrik till mig, hoppas det för jag saknar honom! Får se om jag kanske följer med Lina och Paola på Friskis&Svettis sen vid sju! Får se om jag orkar :)

 
Dagen till ära hade jag min nya spetströja mamma sydde :) Visst blev den fin?

 
 
 
Jag och Matilda leker modeller :D

 
 
Jättesnyggt, eller hur ;)


Elin blev sugen på min rumpa ;)


Girlsen som var hemma hos mig :)



 
Blev dans såklart :D

 
 
Blondinbella poser hahah


Avslutar med mina inflyttningspresenter jag fick av mina sötisar :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fy ta bort! Haha

2009-01-19 @ 17:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0