Halvfärdig!

Har precis diskat.. Diskade så hårt så diskborsten gick sönder, hade sönder ett glas och vatten på hela golvet.. Men rent är det ;) Mamma ringde för en liten stund sen och sa att hon är i stan och handlar.. Så jag åker med henne hem när hon är klar.. Jag är alltså halvfärdig med mitt städande.. Jag hinner inte dammsuga =/ Men det var disken som var viktigast eftersom det luktade gammal mat och skit.. Va inte smart nog att ta vara på det innan jag åkte bort.. Och jag har ju inte varit hemma på en vecka, så ni kan tänka er va det lukta unket i köket =/ men nu är det borta ;) Skönt!

Nu har det börjar regna igen.. Jag som fick lite hopp när jag vaknade.. Såg lite blått på himlen och solen lyste.. men nu är det grått och trist igen. Men men, sånt e livet :)

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0