Hos älsk!

Igår hade vi mys minsann :) käka gott och kollade på film.. Transformers 2! Riktigt bra va den asså, värt att se igen :) Va en perfekt kväll, lugn och skön med mitt gos :) Vi vaknade vid elva eller nånting idag.. Låg kvar och myste en bra stund innan vi orkade oss upp.. Men vid halv ett ungefär gick vi upp och åt mat :) Just nu gör vi ingenting speciellt alls.. Ligger och kramas bara :) Jag vill ut och bada men Henrik är lite mer anti mot det :P Så jag får se om jag kan tjata till mig det sen :D Jag får se om jag åker hem ikväll eller tidigare imorron.. Om jag känner mig rätt så blir det imorron :) ska träna imorron innan tre så jag får kolla busstid innan jag bestämmer mig :) Inte säkert det går så bra bussar nu när det är sommar nämligen.. Så det ska jag kika upp nu :)

Ha en fortsatt bra onsdag!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0