Snark!

Nu är jag seg och trött.. Tycker inte jag säger nånting annat men så är det :P

Träningen gick så bra så.. Nu känns det att det är nära :) imorgon kör våran grupp en sista träning halv elva-elva på förmiddagen för att gå igenom osv så danserna sitter.. Sen så blir det genrep med alla grupper på onsdag på Hc.. Käk efter det och sen fortsätta mysa och ha det trevlig hemma hos Sofia :) Längtar! När vi hade tränat klart så åkte jag och Manuela med Alex ut till Sofia för att lämna en skiva med våra låtar som ska vara med.. Meningen att vi bara skulle lämna den men det blev självklart tjöt på verandan ;) fast denna gången blev det bara isvatten, chilinötter och daim ;) Ingen alkohol (kors i taket).. Men det tar vi på onsdag och torsdag istället :D

Känner mig lite bättre nu. Fortfarande röten i halsen och snuvig.. Hostar inte lika mycket som tidigare idag iallafall och det är väldigt skönt! Ska försöka lägga mig tidigare idag eftersom jag ska upp tidigt imorgon! Blir även lunch på Thaiköket imorgon med mina sötisar ;)

Nu är jag hemma hos mamma och pappa.. Ska snart åka hem för att krypa ner under täcket och kolla på Big Brother -03 ;)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0