Tjoho!

Här njuts det minsann! Vilken kanonbra start på sommaren jag har haft! I måndags åkte jag, mamma och Lina till Göteborg för att göra stan osäker.. Shoppade skor, svala linnen, shorts, trosor, bh mm mm.. Allt som jag behövde fick jag med mig hem och det är jag nöjd över :) När kvällen närmade sig gick vi tillbaka till hotellet för att fräsha upp oss.. Sen gick vi till ett mysigt ställe och åt huur god mat som helst.. Det bara smälte i munnen ;) Blev lite stressigt dock eftersom vi hade planerat att gå till Liseberg och sjunga med alla tusen folk med Lotta Engberg ;P Allsång blev det och roligt var det ;) När det var slut gick vi tillbaka till hotellet och tog en dusch och slängde oss i sängen med våra ömma fötter efter dagens långa promenader! Kollade på tv och sen somnade vi så gott så :) I tisdags fick det bli helt okej hotellfrukost vid halv elva och sen drog vi ut på stan igen.. Shoppade lite till och sen fick det bli tåg hem klockan fem :) Var hemma klockan sju och då stod pappa och Henrik på stationen och väntade på oss :) Jag och Henrik gick till Ica och köpte lite mat och sen blev det mys hela kvällen!

I onsdags tog jag och Lina bussen till Karlstad igen :) Blev bio klockan fyra med alla barnen eftersom vi gick på Ice age 3 :D Så klart var det jag och Lina som skrattade mest och tyckte den va skitbra haha :D När vi hade kollat klart blev det en sväng in på systemet och sen hem igen för att fixa iordning oss.. Tog bussen in till stan vid halv åtta och mötte upp Linas kompis Johanna och hennes kille.. Vi satte oss i en park i stan med massa folk och bara njöt.. Rix FM festivalen var i full gång så vi hade Made in Sweden Janet och Kim sjungandes i bakrunden.. Helt okej om man säger så ;D Senare under kvällen så gick vi till Koriander och jag var inte inne där mer än 10 minuter. Tog en shot och gick ut :P Henrik hade nämligen fixat skjuts till Karlstad :D Så vi gick till en uteservering och fortsätte att partaja med hans kompisar.. När klockan blev efter två och Koriander stängde kom Lina och Nathalie ut.. Vi gick hem till Lina och somnade så skönt så :) Va väldigt trångt och varmt dock, men va gör man inte när gos är här :)

Igår tog Henrik tåget hem klockan två.. Följde han in till stan och sen gick jag, Lina, Erik och hans kompis till ett badställe i stan och solade och badade enda till klockan fem.. Sen en sväng in på systemet igen för att gå ut ännu en kväll ;) Blev grillat på deras gräsmatta och sen spelade vi Wii innan vi tog en taxi in till stan.. Satte oss på en uteservering och tog en cider innan vi gick in på Glada Ankan :) Blev dans och sen knalla vi hemåt vid två.. Somnade direkt :)

Idag tar jag tåget hem tio i två och då hoppar Henrik på tåget i Säffle eftersom han är där nu :) Sen blir det snabba puckar för att försöka hinna med bussen till Bengtsfors klockan tre.. Är framme i Åmål kvart i tre.. Får se hur det går, haha.. Ska iallafall vara i Bengtsfors fre-sön.. Åka båt och bara ha det skönt med min älskling :)

Gud vad jag är ute och far.. Inte vart hemma på länge nu känns det som :P Men jag klagar inte, jag gillar när det händer nått ;) Nu blir det frukost och sen packa iordning för att åka hemåt.. Blev ett väldigt långt inlägg men det får jag bjuda på nu när jag vart så dålig på att uppdatera.. Ni kanske inte orkade läsa allt, men grattis om du tog dig enda ner hit ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0