Nu så..

Nu är Henrik på körskolan så nu kan jag sätta mig ner och skriva ner några rader ;) I lördags åkte vi då hem till Sofia igen för att grilla och partaja :) Varför inte fira midsommar två dagar i rad liksom ;) Va verkligen hur kul som helst! Skrattade precis hela kvällen som vi brukar göra ;P Tog taxi hem vid ett ungefär och då gick jag upp till mig.. Henrik ringde och sa att han skulle komma till mig så jag gick ut igen :P Träffade Alex på stan så då gick vi till Hc för att kolla läget innan Henrik kom.. Va där inne i fem minuter och sen gick vi.. Det var väl 20 pers eller nått där inne, värdelöst :P Sen gick vi och delade på en pizza och där mötte vi Emelie och Anna.. Hängde med dom upp och var där i 10 minuter kanske innan det var dag för mig att gå :) Då kom gos hit :) I söndags åkte vi hem till han med fyra bussen och de blev bara lugnt hela kvällen.. Kim kom dit en sväng också :) Igår åkte vi vid tio in till Åmål igen för att Henrik hade körlektion vid elva.. När han kom dit så visade det sig att dom på körskolan hade gjort fel så han hade ingen =/ Då gick vi hem till mamma och pappa där Lina var :) Vi var hundvakter för mamma och pappa var i Trollhättan.. Låg ute i solen hela dagen nästan.. Jag klippte gräsmattan, Lina fixa buskarna och Henrik läste teori ;P hehe.. va en bra dag :) Vid sju ungefär gick vi ner till mig igen.. Kollade på film och tog det lugnt även igår :) Nu är han borta på körskolan och har två körlektioner.. Är klar om en timme ungefär tror jag.. Då går vi upp till mamma och pappa igen.. Dom passar Bella och Joline nämligen :) Får se när Henrik åker hem :) Är iallafall underbart väder och det gillar vi ;)

Midsommar:

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Manne

Varför hörde ni inte av er när ni gick till hc? tänk om jag ville med? :p

2009-06-23 @ 16:41:21
Postat av: Emilia

Skulle ju bara möta upp Henrik men han va ju inte där :P Tänkte allt göra de men ville inte ringa å väcka dig ifall du sööv :P Men vi va ju ändå bara ute en kvart allt som allt ändå så :P haha.. Iallafall jag :P

2009-06-24 @ 01:58:29
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0