Trött..

Idag blev det lek och bus med Bella och Joline precis hela dagen nästan :) Henrik åkte hem vid ett och då var det bara att fortsätta att vara ute i solen med barnen :) dom hade med sig en liten minipool så det blev plask, lek och skratt med dom :) Vid halv åtta åkte jag, Manuela och Alex för att umgås och ta ett dopp i en lite större pool ;P Hoppade i direkt och hade vinglaset vid kanten.. var 30 grader i vattnet så det var inga fel alls vill jag lova :) Sofias syster med familj var även där :) grillade och hade det trevligt! Kollade på So you think you can dance och tjötade.. Klockan tolv fick det bli ett nattdopp för mig, Alex och Ove.. Va skönt i vattnet men en jobbigare situation när man skulle upp i kylan ^^ Vi beställde taxi och "trion" drog hem vid ett.. Vet inte varför jag satte på datorn egentligen, jag är ju så trött.. Det svider verkligen i ögonen nu :P ska bara borsta tänderna och sen krypa ner under täcket! Imorron blir det upp tidigt igen för att knalla ut i solen.. I love it!

Vart en kanonbra dag och morrondagen kommer bli minst lika bra :) Sov så gott för det ska jag göra hade ja tänkt om det nu går.. Men det är väl 20 fiskmåsar utanför som skriker halsarna av sig.. Jävla skitmåsar!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0