Besviken jag blir :(

Denna kommentaren fick jag nyss av någon Anonym:

"Verkar vara ett rykte"
Vet du varför han inte finns med i brottsregistret i Sverige?
Jo, för att han är en mördare i SITT land.Han HAR suttit inne för mord,hur jag vet det behöver jag inte ens berätta.
Tycker du att det är trevligt att gå in på ICA (om du hade haft barn) där han sitter och SUPER och "gullar" med små barn så föräldrar blir livrädda och säger till honom?Och han börjar gapa tillbaks?
Tror du det är trevligt att gå på stan och han säger "Vackra svenska flicka" till dig om du vet vem han är?
Skulle du förlåta dig själv om ditt barn blev våldtaget av honom för att du säger att det "verkar vara ett rykte"?
Vem har sagt att han har våldtagit i Sverige?
Och uppriktigt...tycker du inte alls att det är läskigt att gå ensam på stan när det är mörkt ute?Tänker du inte på dessa "rykten" då?
Nej,man kan aldrig vara tillräckligt försiktig vad gäller sina barn.Och då får man välja att tro på dessa "rykten".

För det första har jag inte hört nånting om denna man utan bara att han suttit inne och nu är utsläppt! Tycker självklart det är jätteotrevligt !! Jag känner mig inte trygg nu när jag hört nånting sånt. Jag är fortfarande chockad över det jag såg på stan förut och jag skrev bara det jag såg. Eftersom jag hört att det stämmer från ett håll och att det bara är ett rykte från ett annat håll vet jag ju inte?! Kan ju inte gå säker längre iallafall. Men du som är Anonym behöver inte bli förbannad och otrevlig emot mig. Väldigt löjligt att inte säga vem du är. Tycker det var en bra kommentar du skrev ändå. Men att du riktade det så taskigt emot mig är fruktansvärt onödigt. Jag är inte dum, så sluta dumförklara mig med alla dessa frågor riktade emot MIG! Men jag tänker självklart på detta och får hoppas att någon tar tag i detta så man inte behöver gå som på nålar jämt när man är går ensam.

Kommentarer
Postat av: Louise L

Hej!

För det första så skulle en man från utlandet garanterat inte fått tillåtelse att flytta till Sverige om han mördat och våldtagit. Det är ganska stränga lagar kring det. För det andra så finns mord, våldtäkt och sådana brott alltid med i ALLA register hela livet. Det är inget som "går bort" direkt. För det tredje så syns det ganska väl vem som skrivit kommentaren till dig Emilia - hon brukar vara ganska otrevlig och det är min sambos ex så ta inte åt dig av det. Åmål är proffs på rykten och att hitta på att en människa mördat och våldtagit för att skydda sina barn är fel Marie. Hur kul det än är att skvallra.

Ha det bra Emilia.

2009-03-28 @ 23:27:39
URL: http://lollolisan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nejnej....min kommentar var inte riktad TILL dig.Det är sådana saker jag frågar mig själv.Det var inte menat som en otrevlig kommentar alls.Jag säger bara att "verkar vara ett rykte" pg a vad någon annan hade skrivit i sin blogg inte är så bra att skriva.För som sagt så vet man aldrig och då är det bättre att vara försiktig istället för att ignorera det som KAN hända.

Jag är inte blåst,inte elak och definitivt inte osmart.

Jag vet själv hur rykten går,allt prat...

Men när det gäller just detta så tar jag hellre till mig den delen om att han ÄR det som alla säger än inte.

2009-03-29 @ 16:46:52
Postat av: Emilia

Nej jag förstår att du hakar upp dig på att jag skrev "verkar vara ett rykte". Tar tillbaka det!

2009-03-29 @ 22:11:03
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0