Declan Galbraith - An angel

Blev en mysig kväll hemma hos mamma och pappa :) kikade på Let´s dance och käka glass :) Ja vet, jag gjorde ett undantag! Får ta en promenad imorron eller nått istället ;P haha..

Ligger i min säng nu och lyssnar på min nya favorit. Henrik spela upp låten när han va här sist å så spela Kim den förut. Asså, denna killen sjunger så jävla bra. Jag ryser så och blir nästan tårögd när jag lyssnar på denna låten. Han är bara 91a, så han är inte gammal inte men sjunger redan så himla bra! Ni måste lyssna på låten om ni inte redan gjort det. Jag smälter iallafall! Och det roliga är att han fyller år den 19 december, precis som jag :D


 
När han drar igång vid 2.42 ungefär. Ojoj, jag får gåshud ♥

Smsa lite med Henrik förut. Och vi kom båda fram till att det var en dålig idé att jag åkte hem :P Saknar varann redan :O Men vi ses förhoppningsvis imorron igen redan :) Love u!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blev den min favorit också....gåshud är bara förnamnet

2009-03-21 @ 13:02:36
Postat av: Emilia

Ja verkligen! Han är grym :)

2009-03-21 @ 14:01:03
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0