Städat och handlat

Gick bort och städade danslokalen.. När jag kom dit va allt toalettpapper slut så jag fick gå bort till Ica och köpa det :) Undra hur det såg ut när jag kom och bärde på enbart en stor toapappersförpackning, haha.. Är ju inte den långa biten mellan Ica och danslokalen så det är ju tur det så jag inte behövde springa med den mitt i stan ;P

När jag hade lämnade toapappret i lokalen behövde jag handla hem lite mat själv så jag knalla bort till Ica igen.. På vägen dit träffade jag Johanna och Emelie. Dom skulle med handla lite så jag fick sällskap idag ;P Alltid roligare att handla då :D Så nu är jag nyss hemkommen igen. Ville inte in egentligen, är så härligt väder ute. Hade jag inte vart stressad angående kvällens lektioner så hade jag tagit en promenad. Får se om jag hinner det imorgon istället :)

Sitter och sneglar på Andra Avenyn nu. Ska alldeles strax börja med danssteg ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0