Tripp på stan

Mötte upp mamma och mormor på Ica. Köpte schampo och hjälpte mormor att bära och packa ner varorna :) När dom hade handlat klart körde vi hem mormor och så åkte jag och mamma till Profab. Hittade massa presenter till Bella :D Jag köpte en prins och prinsess barbie och ett målarblock där hon kan färglägga olika prinsessor ;P Hon är helt galen i allt som har med prinsessor att göra :) Så det blir nog bra presenter! Lina vill du vara med på dom också? ;)

Jag köpte även nya gardiner och dukar. Blev vita gardiner med rosa blommönster på typ och två små rosa dukar som jag ska ha på barbordet :) är så trött på det röda och nu vill jag ha mera vårkänslor hemma hos mig. Så det blir nog fint ;) Gardinerna är alldeles för långa, så dom måste läggas upp först innan jag kan sätta upp dom i fönstret :)



Mami :)

Klockan 18:00 ska jag sola. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Lina

Absolut jag vill!! ;o) Kyss <3

2009-03-06 @ 21:26:55
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0