Good Morning Sunshine!

Vaknade vid halv tio ungefär.. Hade ställt klockan på tio för jag tänkte sova ganska så länge, men då vaknar jag ju självklart innan det :P men jag är pigg så då gör det ju ingenting :) Ska käka frukost nu.. Eller ah, frukost och frukost.. Jag har ingenting här hemma.. Så det får bli knäckebröd med keso på.. Tråkigt :P Sen ska jag fixa iordning mig lite och gå bort till HSB-kontoret för att kolla på färgprover till köket. Jag kom aldrig iväg dit förra veckan som jag egentligen skulle. Så det får jag göra idag :) Det har även gått en propp här =/ Några uttag som inte funkar här hemma.. Jag trodde ju min hårblås gick sönder häromdagen, men då var det en propp som gick. Så jag får höra med hon på HSB.. Antar att hon säger att jag får ringa vaktmästaren så han kan komma hit =P

Men nu blir det knäckebröd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0