Ledsamt!

Dansuppvisningen idag gick kanon och är här med avklarad för denna terminen.. Vart minst lika känslomässigt idag! Jobbigast var det idag när vi körde sista dansen. Usch, tårarna bara rullade under dansen. Alex gjorde ju den dansen till oss och det blev ett väldigt känslomässigt slut på uppvisningen. Dansade till Melissa Horn - Kvar i nått jag lämnat. Vackraste låten jag hört nångång tror jag! Bästa och jobbigaste dansen jag gjort.. Känslorna bara bubblar upp! Va jobbigt idag med när Sofia höll tal till han för tredje gången. Han är omtyckt iallafall, det ska han veta. Inte många dansares ögon som var torra efter föreställningarna. Våran lilla Alex :) Vi började ju dansa samtidigt. Jag var fyra och han va 5-6 nånting. Så vi har dansat i 16 år tillsammans, härjat på varenda dansuppvisning.. Har ju även så sjukt kul tillsammans utanför dansen. Jag och Manuela är hans små töser :D Nåja, han ska ju inte åka iväg till New York än. Vi har en hel sommar på oss att hitta på massa bus som bara vi kan :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Madde

den sista dansen ni gjorde var så himla bra, jättefin :) blev berörd av den!

2009-05-04 @ 12:26:41
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: rebecca

vad ska alex göra i new york? och hur länge blir han borta?

2009-05-04 @ 16:38:36
URL: http://rorebobecoccoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0