Ljusparty!

Igår kväll åkte jag till Bengtsfors för att träffa Henrik :) Han var i Kims lägenhet med två kompisar så jag knalla bort dit när jag kom med bussen :) Blev tjöt hela kvällen och sen kollade vi på Forest Gump! Jag älskar den filmen :) Är så himla lång bara och vi satte på filmen ganska så sent så när vi stängde av den var klockan halv fyra (!!) Så imorse när klockan ringde och vi skulle med skolbussen vid halv åtta gick det bara inte.. Somnade om och vaknade halv ett igen :O haha, tänkte ju ta 9-bussen istället.. Men så blev det med det ^^ Jag åkte hem vid ett och nu är jag hos mamma och pappa :) precis käkat lite mat och nu ska jag ut och sätta mig i solen tänkte jag.. Men det blåser ju så förbannat =/

Ikväll ska vi på ljusparty hos Fröken Westlund.. Aldrig varit på sånt ljusparty, bara på sexparty haha :P Men det blir nog trevligt och skoj ;) Mamma ska också dit så jag och Manuela åker med henne :)


Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0