Överraskning!

Igår trodde jag ju att Henrik skulle komma hit men då hann han inte med bussen =/ Tråkgit men sant.. Vi satt uppe till halv tre eller nånting och pratade men sen kände jag att jag behövde sova så vi sa go natt. Sen vid sex-tiden får jag ett sms av honom där det står: Lås upp och gå och lägg dig igen så kommer jag snart. Försök somna med, är där snart. Kyss! Så jag gick och låste upp med ett leende på läpparna och la mig igen och somnade om. Sen så vaknar jag av att han kommer och kryper ner brevid mig och kramar om mig. Åhh så mys! Han vet verkligen hur han ska göra mig glad när jag blivit besviken på att han inte kan komma. Så han tog en tidig buss till mig imorse :D Han ligger fortfarande och sover så sött brevid mig och jag är uppe. Vart på möte och sådär :) Undra när jag ska få liv i han? Han var ju uppe precis hela natten.. Nåja :)

Ska iallafall hem till mamma och pappa senare :) Dit och käka mat! Hade iallafall en väldigt bra start på denna dagen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0