Bra dag!



 

Promenad med Minja :D Blöt och söt! Hon är världens goaste!

Sen så har jag även fått plåstrat om mitt finger! Inte så jättediskret kanske haha.. Men det bara pumpar blod så det är lika bra att slå till med lite extra ;) Sofia ringde mig förut och frågade hur det var med mig.. Tyckte så synd om mig sååå ^^ Hahah.. Fick oss ett gott skratt ;) Skickade nämligen ett mms till henne på det! Törr humor ;)


Stackars mig!

Nu är mamma och pappa hemma! Dags att hacka grönsaker och steka hamburgare :) Sen blir det snabba ryck till Vårdcentralen för att ta sprutan :) Senare ikväll blir det träning halv 8 - 9! Halv 10 ska jag träffa Tony för att fota lite :) Får köra på svettig wetlook om Emelie kör hårt med oss ;D haha


Kommentarer
Postat av: Emelie

Om Emelie kör hårt med oss? De vet du att jag gör, hahaha...så de får bli svettig look för dej ikväll..haha. Puss

2009-11-26 @ 16:03:01
Postat av: Emilia

Haha det låter finnemang det ;D

2009-11-26 @ 16:04:07
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Fia

Torr humör - vi? Näedå det kan jag väl aldrig tro

2009-11-27 @ 11:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0