Bra dag!

Resan hem gick bra :) Fick springa till tåget i Karlstad eftersom vi var försenade.. Kom fram 20 minuter försent så hade endast några minuter på oss :P Men vi hann precis ;) När vi kom till Åmål åkte vi till mamma och pappa och käkade makaroner och köttfärssås ;) Sen hem en sväng för att byta om till danskläder och halv nio var det träning.. Gick bra och det var roligt ;) Sen skynda vi oss hem till Manuela för att kolla på första avsnittet av So you think you can dance :) Känns bra att det drar igång igen :D Kom precis hem till mig igen och nattat Skrållan! Saknat min lilla skrutt :) Ska bli mysigt att ha henne snosande i örat i natt :) Blir dusch först!

 

Kort från gårdagen =)

 

 

Globen precis utanför hotellfönstret :)

 
Bus och vin :)

 
 
 
 

 

Slutnumret! Pink hänger i det vita lakarnet :) Sen är det även bild på mig som kikar ut genom fönstret på hennes dansare efter showen.. Vi kunde inte sova så vi kollade när dom packade in allt :D


Slutnr. "Glitter in the air".. Droppar vatten av henne! Så bra!


På T-centralen i väntan på tåget :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

ååååå! kan tänka mig att ni hade skiiiit kul. Var hon bra Live? :D

2009-11-14 @ 00:30:51
URL: http://amlot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0