We got plans!

Pratar med Lina om helgen just nu.. Kommer bli kanon :) Ska bli så kul att umgås med henne igen en heeel helg :) Så imorron tar jag tåget 16.51 mot Karlstad alltså ;) Datorn hänger med så ni blir inte av med mig så lätt :) Imorron blir det bara en lugn kväll eftersom Lina jobbar till 22.00.. Så jag tar bussen till hennes jobb och skriver klart mina CV så går jag runt i affärer på lördag istället :) Ska även kolla Idol eftersom ja kan kolla där :) På lördag däremot blir det andra bullar.. Party på G! Längtar så jag spricker.. Bara jag och Lina som festar som vi gör :D Dansar all night long! Gud så kul, kan knappt vänta ;)

Har nyss duschat.. Nu ska jag fixa mina naglar och kolla Idol utröstningen.. Sen blir det sängen :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: charlin

pepp på karlstadfeeeeeezt

2009-10-02 @ 05:06:46
URL: http://chaasy.blogspot.com
Postat av: Big Brother

Skicka din CV till mig så kanske jag kan höra runt med lite företag i Karlstad.

2009-10-02 @ 15:44:36
Postat av: Little Sister

Jaa det ska jag absolut göra :D Tack <3

2009-10-02 @ 20:53:57
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0