Dagen som gått!

Har haft en bra dag :) Vi från Work Factory tog två minibussar till Karlstad :) Studiebesök hos lastbilsföretaget Shenker först.. Och det var inte kul =/ Fick stå så länge och då kom huvudvärken och värken nere i svanken! Men men, när vi var klara där åkte vi till Bergvik och käkade på Subway.. Supergoda baguetter med kyckling och massa sallad :) Det var gott! Vid halv två åkte vi till Karlstads flygplats.. Fick oss en rundtur och även upp i tornet där dom har koll på alla fllyg och sånt i luften. Det var faktiskt intressant :) Läskigt att vara uppe i tornet faktiskt! Hööögt! Fick chansen att gå runt tornet på utsidan också.. Var gallergolv eller vad det heter.. sånt som det är småhål och man ser rakt ner! Blåse en del också, ujujuj.. Fick hålla i sig och inte kolla ner ;) Kändes skönt när man kom igen och faktiskt hade gjort det så man inte fega ur :)


När vi var klara åkte vi hem.. Satt i baksätet och sjöng med till musiken ;) Hade roligt :D Vi är ett härligt gäng!

När jag kom hem gick jag hem till mamma och pappa..La mig i soffan och sov tre timmar !! När jag vaknade mådde jag piss.. Huvudet banka och var helt tät! Så jag stod över träningen ikväll.. Och det var nog bra för jag mår inte bra asså =/ Ska sova nu!! Imorron ska vi till Ed på studiebesök igen :P Måste vara pigg!

 
Bilen påväg upp och Besökare på Shenker :D

 
Dom "stora" flaggorna och Patrik som åker ner för brandstången =)


Hemvägen! Skönsång i baksätet ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha aa flaggan såå himla kul :D Å dom underbart fina västarna =)

2009-09-10 @ 15:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0