Fredag

Igår kom min bror Thomas och Paola hem till mamma och pappa :) Drack kaffe och käkade smörgåsrån, mycket gott ;P Vid halv nio kom även Henrik och vi satt och tjöta en stund innan vi fick skjuts hem till mig av Thomas och Paola :) Då blev det duschen, kramkalas och lite film :) Släckte ganska tidigt och somnade i god tid också för den delen :)

Jag vaknade runt 04.00 imorse av att Skrållan var lite så där lagomt smågalen. Sprang runt och härjade i hela lägenheten och hon av sig verkligen inte.. Och sen så har även mina kära vänner kommit tillbaka. Fiskmåsarna! Jävla dretfåglar.. Får nog skaffa öronproppar om jag ska kunna sova tills klockan ringer.. Vid 6.00-tiden hade jag inte fått en blund sen jag vaknade så jag gav upp och satte på tvn.. Låg och kollade lite innan jag steg upp och gjorde mig iordning. Så idag är jag äntligen tillbaka på utbildningen :D

Har lunch nu men drar alldeles strax igång igen. Grupparbete på G ;) Får se vad mycket jag hänger med :)

Ikväll ska jag till Bengtsfors :) I like!

     

YES PLEASE!


Kommentarer
Postat av: Dadaa

bra blogg ;) haha du som fota oss när vi satt på golvet och skulle lägga upp på din blogg ;D

2010-04-10 @ 18:02:49
URL: http://nedzadaomerovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0