Nervöst

Jag och pappa lämnade Skrållan hos vetrinären och sen åkte vi tillbaka till Åmål igen. Ingen idé att vara i Säffle och strosa runt! Så åker vi tillbaka snart igen :)

Usch, jag gillar inte riktigt att lämna bort henne till nån jag inte känner. Känns inte som dom tar hand om henne utan bara ser det som ett jobb. Självklart är det inte så och dom tar väl hand om henne men det känns ändå i hjärtat att lämna bort min bebis :( Just nu ligger hon nersövd och dom håller på och skär i henne.. Lille gosan!

Henrik skratta åt mig igår när jag sa att jag tyckte synd om Skrållan att hon inte visste vad som skulle hända, men att jag hade berättat för henne.. Han tycker jag är så jålig när det gäller henne! Men det är jag inte, jag är bara en bra mamma ;D Haha..



PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0