Fixat sig

Var en lugn och bra förmiddag. Jobbar med söta Maria och Adrijana idag :) Klockan tolv gick jag till mammas kontor för att prata lite om skjutsen till Säffle. Och eftersom jag har världens bästa mamma så är hon snäll och kör mig. Väldigt motvilligt! Så ikväll när jag slutar jobba ska jag baka söta muffins till mamma och pappa :) Såg att jag hade grejer till det hemma förutom mjölk och margarin, så det får jag köpa sen :) Då blir dom nog glada ;P Iallafall en liten gest att visa va tacksam jag är för allt dom gör för mig :)

Har precis ätit hemmagjord grönsakssoppa, som smakade mycket bra! Mamma kommer och hämtar mig om en halvtimme ungefär. Tills dess ska jag leta upp ett bra block att anteckna under informationen sen och prata med med min favorit Henrik i telefon :) ♥

PUSS PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0