Gårdagen

Igår steg jag upp pigg och glad halv 8 :) Jag och Bella kröp ner i soffan under filten och kollade på barnprogram och "vaknade till" lite :) Sen blev det frukost och sedan fixade vi iordning oss och kom iväg mot Karlstad kl 09.00! I bilen tog jag och Bella kort och hade våra små diskutioner :D käkade godis i smyg och höll handen eftersom hon var förväntasfull vad som komma skall ;P Vi mötte upp Lina vid Löbergslila Arena och när vi kom in så köpte vi popcorn och en Lilla sjöjungfrun leksak till Bella. Vid letade upp våra platser som var på golvet längst fram på rad 1! Bättre platser kunde vi inte få :D Klockan 11.00 drog Dinsey on ice igång och det var mycket roligt och bra :D Lite segt när det var Lilo och Stich bara. Eller Peter pan, var lite för långt! Peter Pan satte sig framför Bella och vinkade, men det tyckte hon inte om. Då blev hon lite blyg ;P Det bästa på hela föreställningen var självklart favoriten Ariel enligt henne :D Gosan! När det var slut åkte vi hem och jag, Bella och Lina somnade i baksätet. Helt slutkörda :D När vi kom hem fick det bli pizza och en massa lek och bus! Kollade på Den lilla sjöjungfrun och bara myste i soffan :) Jag åkte hem till mig vid 18.00 ungefär och gjorde mig iordning. Dags för utegång! Som inte var planerat alls.. Henrik och hans kompisar bestämde sig för att åka till Åmål och festa så jag hängde med :) Lina Edkvist kom till mig strax efter 20.00 och vi drack vin, kollade på Melodifestivalen snackade skit och hade roligt :) Vid tolvtiden nångång kom Robin och hämtade oss och vi fick skjuts till Hc. Inte den längsta biten direkt men ^^ Skönt att slippa gå i klackar i denna snön! Hade aldrig gått :P Väl inne på Hc blev det dans hela kvällen tills det stängde. Inte så jättemycket folk men hade väldigt roligt ändå :D Henrik kom tyvärr aldrig med till Åmål utan stannade i Bengtsfors av vissa anledningar ^^ Haha, stackarn :D

Nåja, nu är jag i Bengtsfors hemma hos Henrik :) Idag har vi vart hemma hos Kim och bara tagit det lugnt, orkade inte göra någon mat så jag och Henrik gick till en pizzeria och käkade förut. Vilken nyttig helg jag har haft :O Imorgon blir det morgonpromenad innan jobbet, det är en sak som är säker !! Iallafall.. så sa vi hej då till Kimpa som just nu är påväg till Kiruna för att jobba en månad på ishotellet! Han åkte vid fyra idag och är framme runt tvåtiden imorgon.. Nästan ett dygns resa, jisses.. Att han orkar :P Hoppas han får det bra iallafall :)

I natt åker Henrik till Skövde igen :( Tråkigt men sant! Fast han kommer hem på fredag igen, så det är skönt :) Jag åker med in till Bengtsfors vid 04.00 som vanligt när han åker. Går upp till Robin och Mattias och sover en lite stund innan jag tar bussen till Åmål vid 06.00. Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på, bara väldigt lugnt :) Precis varit inne och ätit lite kvällsmat :) Fick även bli glass med varma hallon och blåbär.. Mysigt ;P

DISNEY ON ICE











UTGÅNG (Hc-toaletten)



Haft en väääldigt bra helg :) Vart underbart att få umgås med lilltjejen Bella, får bli oftare :) Nu ska jag mysa med Henrik så mycket jag kan innan han far iväg :P

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0