Ärtemark

Hade visst inga pengar på mitt busskort så jag fick fixa så att Henrik betalade med sitt kort när jag kom fram till Bengtsfors. Så får man egentligen inte göra men det fick gå för den här gången.. Tur för er västtrafik! Annars hade det inte varit glada miner från min sida. Busschaffisen kan iofs aldrig dra på munnen nångång heller.. Förstår inte hur man kan få ett sånt jobb om man är sur jämt! Nåja, inte mitt problem ^^ Så när jag kom fram var Henrik och hans kompis Daniel där och hämtade upp mig. Vi åkte ut till Ärtemark (hem till Henrik) så nu är vi här :) Henrik och Danne spelar dator just nu så jag passar på att kika runt lite på min dator. Den är ju självklart med :) första gången på länge ni får lite uppdatering under helgen, inte illa va ;)

Dricker Aqua tini och lyssnar på musik. Blir en lugn och mysig kväll! Säkert film eller något liknande senare ikväll :) Ska nog fråga älsklingen om jag får en till cider, var inte helt fel faktiskt även om cider inte är min favorit!



SKÅL!


Kommentarer
Postat av: Jessica

mys på!!! Cider är gott

2010-01-09 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0