God morgon lördag

Igår var det en trevlig kväll hemma hos Henriks kusiner :) Vi blev hämtade efter sju nångång och åkte långt bort åt helvete in i skogen där hans kusin bodde :P Det var jag, Henrik, Jenny, Linda, Tobbe, kusin 1 Roger och hans tjej Pernilla, kusin 2 Katarina och hennes kille Patrik + deras lilla söta dotter Julia :) Vi blev bjudna på mat och det var hur gott som helst. Hemmagjorda klyftpotatis, kyckling/kalkon/kött (?) tzasiki, jättegod sallad, kokta morötter, knäckebröd m.m, m.m.. Hur mycket god mat som helst :) Sen blev det lite tjöt och efter det kaffe och efterrätt. Kladdkaka med grädde och hallon. Så maten var det inget fel på om man säger så ;P

Sen blev det bara musik, skratt och prat hela kvällen! Vid 01.00 blev jag och Henrik trötta och ville hem. Jag fick nån konstig känsla i kroppen och trodde jag skulle svimma vilken sekund som helst. Har blivit så två gånger innan och det var när jag och Henrik har duschat och stått upp för länge. Då svartnar det för ögonen och jag bara försvinner. Svimmar alltså.. Läskigt som fasen! Och så hände det för mig igår. Eller jag svimmade inte men det svartnade för ögonen iallafall så jag fick sätta mig ner! Ingen vidare känsla så det var därför vi ville hem :P Tobbes syster skulle komma och hämta oss och vi skulle vänta en liten stund som det var tänkt :P Men vi kom inte iväg förens 04.00 i natt istället! Inte riktigt som det var tänkt kanske men, vi somnade gott när vi kom hem iallafall ;P Vaknade vid halv ett och då gick vi upp, ingen idé at sova bort hela dagen :) Så nu sitter vi vid varsin dator och undrar vart denna dagen tar oss :) Skönt att det bara är lördag och inte söndag, hela 2 dagar och nätter kvar tillsammans :) ♥









HA EN FORTSATT BRA DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0