Lycka

Åhh vilken bra dag det har varit idag :) Vet inte varför men allt har kännts så bra bara! Jättekul att jobba med Maria! Hon är så go och vi kommer så bra överens :) På lunchen idag diskade jag och dammsög, när jag slutade jobba kom mamma och hämtade mig och jag åkte hem till mamma och pappa. Där färgade jag håret (dags att få bort fartranden i hövvet) sen åkte jag hem till mig igen. Var hemma halv åtta, då blåste jag håret och bytte om. Klockan åtta slängde jag i två maskiner och 20.09 var jag framme i lokalen där jag mötte upp mamma. 20.10 drog Zumbapasset med Elke igång och det var svettigt och jobbigt! Stog inte still nångång ;) Det gillar jag !!

När jag kom hem hängde jag upp tvätten, duschade och käkade kvällsmat :) Nyss prata med min älskling som kommer hem imorgon! Äntligen ;) Och snart ska jag äntligen tatuera mig som jag längtar sååå till :D Morgondagen kommer bli toppen och hela helgen kommer bli kanon :D Hoppas det är sol och blå himmel imorgon också.. Var nog det som fick mig på sånt bra humör idag :)


Ute i underbara solen tidigare idag


Jag har fått nare så mina läppar är röda och svullna :(

GOD NATT & SOV GOTT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0