Slappar söndag

Igår kollade vi på film och blev trötta som bara den.. Så vi kom i säng redan vid 22.00 men somnade vid 00.00 nångång ändå :) Ställde klockan på 8.00 men när det ringde imorse så var det himla skönt att ligga kvar i en varm säng och kramas i mörkret så vi gick inte upp förens vid tio ändå :) Myspys!

Har kollat  på en tysk film som heter North Face.. 2 timmar lång verklighetsbaserad film om bergsklättring! Kanske inte det bästa jag har sett och inget roligt slut så det kändes lite småonödigt ^^ Vi hyrde tre st filmer igår så vi har en kvar. Håller tummarna att den är bättre än dom två första ;)

Blir ingen tatuering idag ändå men förhoppningsvis nästa helg :D Jag drömde om det i natt att tatueringen blev jättestor och täckte halva magen.. Läskigt :P Men nu har jag ju en hel vecka till att glo sönder bilden så jag är ännu mer säker ;) Men jag är 100% att det är den jag vill ha så jag vet att jag inte kommer ångra mig ;) Wihoo, ja längtar!

Idag ska vi inte göra något speciellt alls, snart dags för mat tror jag :) Blir bara så mycket mys som möjligt eftersom han åker 04.00 i natt :( Men han kommer hem på fredag igen :D


Tråkigt väder! Då är det skönt att ligga inne under täcket :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0