Lördag & söndag..

När vi hade legat och slöat i sängen en stund åt vi frukost och sen förflyttade vi oss till soffan och slappade ännu mer :P När Anders gick till jobbet ryckte vi upp oss lite och tog oss en varsin dusch och gjorde oss iordning. Tog oss en promenad in till stan för att kika i affärer och ta en fika :) Jag köpte mig en vit bh som liknar sånna som "50-tals pinuppor" har och bh + trosor i rött leopard. Sexy ;P

När vi hade fikat klart knallade vi hemåt igen men stannade på vägen och gick in på ICA. Köpte mat inför kvällen och hyrde 2 filmer :) Så igårkväll tog vi en lugn och mysig hemmakväll istället för att gå ut och festa :) Lagade mat (tacos) och kollade på filmerna. Först på Farsan och sen på The ugly truth.. Bra filmer och god mat :) Kom i säng vid 02.00 ungefär och imorse ringde klockan 09.00! Gick upp och packade iordning, käkade frukost och tog bussen in till stan. Kramades hej då och sen åkte vi hemåt vid 12.15! Tråkigt :( Men men, vi får träffas inom kort igen :)










Varit en jätte, jättebra och rolig helg i Göteborg iallafall :) Jag och Manuela var hemma 15.00 idag och jag åkte hem till mamma och pappa. Åt middag och tog mig en liten siesta ;P Kollade på tv och sen skjutsade mamma hem mig och Skrållan.. När jag kom hem möttes jag av en överraskning :D :D Mamma och pappa hade varit i lägenheten under helgen och fixat massa saker. Dom hade köpt en ny underbar spegel, en dörrmatta, en matta som jag har i det stora rummet, fixat glödlampa till lampan i hallen, bytt lampa i badrummet, köpt klotång och borste till Skrållan och skruvat fast köksfläkten över spisen mycket bättre! Blev huuur glad som helst :D TACK ♥

PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: kikar in :)



allt bra idag?

/Shoppaholly

2010-07-26 @ 01:56:55
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: hanne

:) ögade in bara!

2010-07-26 @ 13:18:39
URL: http://hanneaasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0