Sunny sunday

Gårkvällen var lugn och skön :) Kollade på fotboll och åt massa gott hemma hos mamma och pappa :) Började kolla på en film men jag sov precis hela filmen :P När klockan var 01.00 ungefär kilade jag hemåt :)

Idag städade jag en hel del på förmiddagen och sen tog jag cykeln hem till mamma och pappa igen. Vi tog bilen ut till Kilarna för att sola och (hade tänkt) att bada. Men det blåste verkligen jättemycket så det blev inget bad :P Var där i två timmar ungefär och sen var det nog :P Tråkigt att det blåste så kallt för det är ju så fint där ute annars :) Det var bara Lina som vågade sig i och känna på vattnet :P Brrr..






Nu ska jag cykla hem till mig igen för alldeles strax kommer älsklingen :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0