FREDAG

Vaknade vid åtta idag och steg faktiskt upp dirket. Solen sken in och jag är glad att det äntligen är fredag :) Kvart över åtta hade jag sminkat klart mig och nu har jag precis druckit upp min goda smoothie :) Slängde i en halv banan idag också och lite mer jordgubbar, och det smakade mycket bättre än gårdagens. Så nu vet jag hur mycket och hur lite jag ska ha i :) Definitivt något jag kommer fortsätta med varje dag!



Nu ska jag platta och volym mastra håret :) Sen ska jag måla naglarna och hitta på något att ha på mig idag! Sista dagen på Stilmagazinet idag. Inte roligt alls men får se det som att handelsutbildningen är bra och ett måste för att kunna bli något inom handel :)

Och idag kommer äntligen Henrik hem! Åker till honom ikväll och spenderar hela helgen med honom. Underbart!

GOD MORGON ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0