Klantarslet myself!

Jag har blivit klantig som fan dom senaste dagarna. Igår halkade jag i duschen (som gick bra som tur var), imorse vrickade ja foten rätt ordentligt när jag skuttade runt i Säffle till utbildningen, när jag kom hem rörde jag ihop dagarna med tvättiden och nu har det hänt igen.. Glömde bort o´boyen i mikron så det kokade upp och rann över.. Vet inte rikgit hur länge den stog där inne för jag drar alltid på med många minuter och passar det. Men denna gången glömde jag bort det så fort jag gick ifrån köket tror jag. Så nu har jag en stekhet och kladdig kopp med o´boy som jag väntar på att det ska svalna lite..

Nog bäst jag lägger mig snart så jag inte klantar till det ännu mer!



JISSES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0