Måndag

Nu sitter jag på bussen påväg från Bengtsfors hem till Åmål. Igår gjorde jag och Henrik inget speciellt alls. Det var våran dag däremot :) 2 år och 8 månader ♥ Tog det lugnt hela dagen,  satt ute och njöt av solen lite, kollade på Avatar som var väldigt bra, osv. Kom i säng vid halv tio redan och det kändes bra. Somnade nästan direkt och fick upp 03.30. Vid 04.00 pussade jag älsklingen hej då och gick upp till Robin och Kim som sov som stockar :) Jag gick och la mig på soffan och sov två timmar till. Skönt att jag kunde somna om direkt, så jag har allt fått ganska många timmars sömn i natt ändå :)



Solig dag igår :)

När jag kommer hem har jag ungefär 45 minuter på mig att fixa iordning mig. För 08.05 tar jag bussen till Säffle! Idag börjar handelsutbildningen och det ska bli spännande :) Hoppas på en bra grupp och att ja trivs :)

Skriver när jag kommer hem i eftermiddag, håll tummarna för mig :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0