Skrivkramp men ler ändå

Har varit en intensiv dag på utbildningen, men haft det mycket roligt :) Hade lite diskutioner, några grupparbeten och sedan fick vi ett häfte med massa frågor och en till uppgift med frågor där med. Enskildt arbete som ska vara inne imorgon. Slutade tidigare och jag hade hunnit med bussen halv 3 gott och väl men jag stannade kvar och skrev på arbetet. Åkte hem halv 4 istället och fortsätte när jag kom hem. Så nu är jag äntligen klar, skönt! Inte visste jag att jag var så aktiv ;P Men det är väldigt intressant och roligt att skriva om så det funkar kanon :)

Var ju meningen att jag skulle träffa Tony och fota ikväll men jag fick fråga om det var okej att vi tar det imorgon istället. Och det gick bra så det får bli plåtning imorgonkväll istället med andra ord! Är trött i huvudet och skrivkramp efter denna dagen + att jag har tvättid mitt i allt. Så jag har precis tvättat en maskin och nu ska jag äta lite frukt och ta en lång och varm dusch innan Halv 8 hos mig börjar :) Har t.om varit duktig och diskat nu när jag kom hem. Antar att jag kommer somna väldigt skönt ikväll :)




DUSCHEN NÄSTA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0