Effektiv

Dagen har varit bra och idag hade vi en föreläsare som heter Curre (ska ha honom imorgon också) Och han var verkligen hur rolig som helst :D Var precis som man satt och kollade på en show/teater när han undervisade för han bjöd verkligen på sig själv och han fick en att skratta.. Jätteroligt :D Vi fick en gruppuppgift som vi ska fortsätta på imorgon. Det är jag, Emma, Emma och Maryam i en grupp :)

Vi satt ute i värmen och arbetade och under tiden noprade Maryam mina ögonbryn :D Hon gjorde det med hjälp av en tråd och liksom "skalade" bort hårstråna. Jättesvårt att förklara men det var skitcoolt, är len som en barnrumpa runt ögonbryna nu :D Och det kändes vill jag lova men ändå gött på något sätt :D Men huden var verkligen öm och det "brände" som bara den efteråt :P


Bild från google

När jag kom till Åmål igen tog jag cykeln till mamma och pappa. Busungarna Bella och Joline var där så det blev lite kramkalas innan dom skulle hem igen :) Sen blev det mat och nu är jag hemma hos mig :) Var och handlade lite förut och sen slängde jag i två maskiner tvätt. Duktig jag är!

Nu är det snart dags för träning igen :D Lycka! Har fortfarande lite feber och sprängande huvudvärk men jag tog precis en tablett och häver vatten så det ska nog gå bra :) Vill ju inte missa ;D

HA EN FORTSATT SKÖN & VARM DAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0