Nämen hej

Jag kikar in en snabbis idag också, inte illa va? ;P

Idag har jag jobbat och stått i ;P Ganska lugn dag i butiken men dagen gick väldigt fort ändå :) Varit en bra dag med andra ord! När jag hade slutat så gick jag hem och gosade med Skrållan en stund och tog sedan cykeln hem till mamma och pappa (är fortfarande kvar). Vi fikade och kollade på tv och nu ska jag snart trampa hemåt igen för en dusch och sedan slänga mig i sängen! Har fått fruktansvärt ont i halsen :( Är värst på morgonen och på kvällen, kan knappt svälja då.. Så jag behöver massor med sömn så jag inte blir värre tills imorgon och på lördag !! För då händer det grejer mina vänner :D

Imorgon blir det jobb 10-18, efter det hem och byta om till kalaskläder och sedan ska jag hem till mamma och pappa för att fira min fina syster som fyller 25 år imorgon :D Blir middag och godsaker med hela familjen ♥ Kommer bli en toppendag, det vet jag det ;)


Jag & min fina syster - love u!

PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0