Hej på er!

Har inte blivit så mycket uppdatering denna veckan men jag har inte haft dom bästa dagarna om man säger så. Men nu mår jag faktiskt bättre och känner mig lättad :) Ska inte gå in på några detaljer, dom håller jag för mig själv :) Men jag mår iallafall bra nu och det kan bara gå mot det bättre :)

Nåja, i veckan så har jag iallafall umgåtts med Henrik ♥ och jobbat :) Idag är jag ledig så då passade jag på att gå upp till mamma och pappa en sväng och här är jag fortfarande :) Precis ätit en isglass och nu sitter jag och sjunger till massa Melissa Horn låtar :D Hon är underbar den bruden!



Får se vad som händer ikväll.. Väntar på att Henrik ska ringa så får vi se :)

KÄRLEK ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0